affiliate marketing Famous Urdu Poetry: kese maseeha marham rakhta poetry by Zimal Alvi

Friday 25 September 2020

kese maseeha marham rakhta poetry by Zimal Alvi

کیسے میسحا مر ہم رکھتا میرے زخموں پر 
وہ خو د ہی رو دیا میرے زخموں کو دیکھ کر

*******

اک پل میں ہی بدل گیا
لہجہ بھی اس کا کمال تھا

*****

زرا سنبھل کے رہنا اس طوفانِ محبت میں 
کوئی کتنا ہی بہا در کیوں نہ ہو آخر ٹوٹ ہی جا تا ہے

*********

فر صت ملے بھی تجھ سے کیسے 
تیرا بھی حصہ ہے میری ذات میں
احساس ہوا تجھے کھو نے کے بعد "جاناں"
تیرے سوا کچھ بھی نہیں اس کا ئنات میں

******

اک پل جسے دیکھنے سے قرار مل جائے 
ایسی صورت ہے میرے یار کی

*********

کوئی بھی چیز راس نہیں ہے مجھے جہاں میں 
نہ جانے کس کی بد دعا کے اثر میں ہوں
سو چتا ہوں میں کیو نکر جی پاؤں گا 
میں جس شخص کے سحر میں ہوں

********

گو شہ نشینیوں میں بھی اکثر 
چلّہ کا ٹتا ہوں اسکی یا دوں کا

******

تم نے کبھی دیکھا ہی نہیں اس جیسے ساحر کو 
جس کی اک نظر سے دل ڈھڑ کنا بھو ل جا تا ہے

*******

میرے ہی دل میں رہ کر مجھے ہی تڑ پا نا
تجھ سا بھی کو ئی دلدار نہیں دیکھا

***********

رہنا بھی مجھ میں....
اور تڑ پانا بھی مجھ کو
دغا باز ہو یا دلدار

*********


No comments:

Post a Comment