affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Mein hijar ka aadi parinda by Nimra Javed Mughal

Tuesday 8 September 2020

Mein hijar ka aadi parinda by Nimra Javed Mughal

میں ھجر  کا  عادی پرندہ 
تیرے گاو ں  کا مستقل قیدی بن گیا ۔۔۔
پہلے تو وہ مجھے نظر  بھر  کر دیکھ لیا کرتی تھی
اب یہ کمبخت سایہ بھی دیوار بن گیا ۔،۔،
وہ اب  بھی مجھے اندر ہی اندر چاہتی ہے 
یہ اور بات اب میں اس کا ریور بن گیا ۔۔۔

**********

ان آنکھوں کو  عمر قید ہے کیا جو تیرے ہجر میں روتی رہی ہیں
پتا نہیں یہ لڑکیاں سارا دن جاگ کر بھی رات کو سوتی کیوں نہیں ہیں  ۔۔۔؟؟
یہاں تنگ نظر تنگ دست بے سہارا لوگ بستے ہیں بقول تمہار ے ۔۔۔
سنو یہاں تم جیسوں کو هماری  ہوا ییں  بھی پوچھتی نہیں ہیں ۔۔
میں تیری تنگ نظری کے پینجرے  میں مقید  ایک سلجھا مسافر 
تو میری محبّت کی قید سے چھٹکارا پانے والا شهر ی  تو نہیں ہے ؟؟؟
تو چاہے بھی تو مجھ سے رہائی نہیں پا سکتا 
یہ میرا گاوں ہے تیرے شھر کی نا  انصاف کچہری تو نہیں ہے۔ ۔۔

*******

میرا اس لئے بھی اب گھر میں دل نہیں لگتا 
کیوں کہ تو میرا اب کچھ نہیں لگتا ،۔
میں چاہتا تو تجھے اپنا بنا لیتا 
لیکن آگ کے ساتھ کبھی دھواں اچھا نہیں لگتا۔۔۔

*********

وہ جو مہفلو ں میں جواں ہو کے بیٹھتی ہے 
اس لڑکی کے ہجر نے میرے بال سفید کر دئے ۔۔۔

*********

کتنی زندگیآں  برباد کر ڈالیں 
فقط اس جملے نے کے"تم"میرے ہو ۔۔۔۔

***********

تیرے بدن پر پڑ ے پھول۔۔۔
اور ان پر لپٹے کانٹے مجھے کچھ زخم دے گئے ۔۔۔
ایک مجھے تیرے سینے پر سر رکھنا نصیب نا ہوا 
اور لوگ تیری قربت کے مزے لے گئے ۔۔۔

********


2 comments:

  1. Nice poetry keeo it upppp.. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️🖤🖤🖤🖤🖤🖤♥️

    ReplyDelete
  2. Ap kahaa say lytii hai yh ideas???

    ReplyDelete