affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Teri khushboo ka pata karti hay by Warisha Asif

Wednesday 23 September 2020

Teri khushboo ka pata karti hay by Warisha Asif

تیری خوشبو کا پتہ کرتی ہے 
مجھ پہ احسان ہوا کرتی ہے 

شپ کی تنہائی میں اب تو اکثر 
گفتگو تجھ سے رہا کرتی ہے

 
دل کو اس راہ پہ چلنا ہی نہیں ہے 
جو مجھ تجھ سے جدا کرتی ہے

زندگی میری تھی لیکن اب تو 
تیرے کہنے میں رہا کرتی ہے 

اس نے دیکھا ہی نہیں  ورنہ یہ آنکھ
دل کا احوال کہا کرتی ہے

********

وہ جو نہ کر سکے بیاں لفظوںسے 
آنکھیں کر گئ بیاں  جو 
جو تھے کبھی مسکراہٹ کے غلام
ہوگئے ہیں آج بے لگام
ہم نے بھی کہ دیا جو مل
جائے ہم سا کوئی تو
 ہوجائے گے بے زبان

*********

پاپا کی پری نہیں 
پاپا کی پگلی ہوں میں 
پاپا کے کندھے سے کندھا ملا کر نہیں 
پاپا کی انگلی پکڑ کر چلنا چاہتی ہوں میں 
ان کا سر اونچا کروں نہ کروں 
ان کا سر جھکانا نہیں چاہتی ہوں میں 
ان کو تنگ کرنا حق ہے  میرا
ان کو ہنسانا کام ہے میرا
ان کی ڈانٹ سے نہیں 
ان کی خاموشی سے ڈرتی ہوں میں 
ساری دنیا سے گھبراتی ہوں 
صرف انہی سے نہیں ڈرتی ہوں میں 
انکی انکھوں میں اپنے لیے پیار دیکھتا ہے 
سب اپنے پاپا کو دنیا کی  ہر خوشی دینا چاہتے ہیں 
پر اپنے پاپا کو دنیا مانتی ہوں میں 
پاپا کی  پری نہیں 
پاپا کی  پگلی ہوں میں

********

No comments:

Post a Comment