affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Badalty mousmo ki trah ho tum by Maliha Alvi

Saturday 24 August 2024

Badalty mousmo ki trah ho tum by Maliha Alvi

بدلتے موسموں کی طرح ہو تم!!

ملیحہ علوی!!

کروڑ لعل عیسن!!

پھر یوں ہوتا ہے لوگ ایک جیسے نہیں رہتے!!......

وقت بدلتا ہے اور موسم ایک جیسے نہیں رہتے!!....

 

کچھ پل ٹھہرتے ہیں لوگ میرے پہلو میں!!....

مگر صدا وہ میرے ساتھ بیٹھے نہیں رہتے!!.....

 

کچھ یوں بھی رہتا ہوں میں خود میں مصروف!!....

یوں ہی تو نہیں آنسوؤں پلکوں پہ رہتے!!.....

 

خاموشیاں نچوڑ کھائیں گی مجھے اندر سے!!....

بولتے لوگ دل سے ژندہ نہیں رہتے!!......

 

میں مر جاؤں گا جب یہ کہتا ہوں اس سے!!.....

اس کی آنکھ سے آنسوؤں کیوں نہیں بہتے!!......

 

مجھے سمجھ نہیں پاتے لوگ مل کر!!......

یوں ساتھ بیٹھ جانے سے لوگ تو یاد نہیں رہتے!!.........

Maliha Alvi ️🌸

***************

No comments:

Post a Comment