affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Poetry by S. Bantoo

Monday 5 August 2024

Poetry by S. Bantoo

تجھ کو دیکھے بن جو میں نے عرصے گزارے 💫

ہائے میری داستانِ حیات کے یہ اہم خسارے🔥🖤

خوش نصیب تو وہ ہیں جن کو ہو میسر تم۔🙃

ہمارے حصے تو آئے محض چند لمحے تمہارے🥺💥

از قلم : پلوشہ خان 😶🖤

**************

غزل

میرے دل کی تمنا ہو تم

میری اکلوتی محبت ہو تم

تمھیں دیکھوں تو راحت ملے مجھ کو

میرے دل کا جیسے سکون ہو تم

میں ہر وقت تمھیں سوچتی ہوں

میری ہر سوچ کا محور ہو تم

میں دیکھوں خواب ہر وقت تیرے

میرے ہر خواب کی حقیقت ہو تم

تیرے آنے سے مکمل ہوئی میں

میرا قیمتی سرمایہ ہو تم

تم جو روٹھو تو سانس میری رکے

میری زندگی کی ہر سانس ہو تم

اب انتظار ہے تو بس اس لمحے کا

جب تم کہوارے پاگل!میری جان ہو تم

͙͟͟͞͞≛͙⃝͙$฿noo

*************

اداؤں کی تیری میں کیا ہی تعریف کروں۔۔۔۔۔۔

تجھے ہنستا ہوا جو میں دیکھوں۔۔۔۔۔۔

نہ خود کو میں پھر سنبھال پاؤں۔۔۔۔۔۔

نگاہوں میں تیری جب بھی دیکھوں۔۔۔۔۔۔۔

تو خود کو میں خود ہی بھول جاؤں۔۔۔۔۔۔

جب بھی کروں میں باتیں تم سے۔۔۔۔۔۔

دل کو پھر نہ میں تھام پاؤں۔۔۔۔۔۔۔

ایسے میں جب بھی تم سے ملوں۔۔۔۔۔۔

بتاؤ کیسے نہ پھر تم سے محبت کر پاؤں۔۔۔۔۔۔

͙͟͟͞͞≛͙⃝͙$฿₳₦₮ØØ

**************

جن کے بنا لمحہ گزارنا مشکل تھا۔

ارے! ان کے بنا ایک عرصہ گزارنا پڑے گا😒

͙͟͟͞͞≛͙⃝͙$฿₳₦₮ØØ

***************

معلوم نہیں کیا خاص بات ہے تم میں🫠

بات جو تم سے کروں تو لگتا ہے ابھی زندہ ہوں🫰🏽🖇️

 

͙͟͟͞͞≛͙⃝͙$฿₳₦₮ØØ

**************

کیسے دوں جواب ایسے سوال کا🙂‍

جس سوال کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا

͙͟͟͞͞≛͙⃝͙$฿₳₦₮ØØ

**************

No comments:

Post a Comment