affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Khamoshi poetry by Nida Rafique

Thursday 29 August 2024

Khamoshi poetry by Nida Rafique

ندا رفیق..🌙🌚

 

عنوان=

خاموشی....🤫🫀


کیسی ہو آپ...؟

ٹھیک ہوں...🙂🖤

 

کیا کر رہی ہو...؟؟

کُچھ نہیں...🙂🖤

 

جاگ کیوں رہی ہو...؟؟

نیند نہیں آ رہی...🙂🖤

 

نیند کیوں نہیں آ رہی...؟؟

عادی ہوں...🙂🖤

 

یہ کیسی عادت ہے...؟؟

اللّٰه آپکو اِس سے محفوظ رکھے...🙂🖤

 

کِس نے عادی کیا...؟؟

پتہ نہیں...🙂🖤

 

خُوش ہو...؟؟

نہیں...🙂🖤

 

خفا ہو...؟؟

نہیں...🙂🖤

 

کِسی کا انتظار ہے...؟؟

نہیں...🙂🖤

 

کوئی آ رہا ہے...؟؟

نہیں...🙂🖤

 

پِھر یہ سب کیا ہے...؟؟

پتہ نہیں...🙂🖤

 

کِسی کی یاد آ رہی ہے...؟؟

ہاں...🙂🖤

 

کوئی ہے...؟؟

نہیں...🙂🖤

🖤

 

کُچھ تو اچھا بولو...؟؟

کُچھ اچھا ہے بھی تو نہیں...🙂🖤

 

محبت کرتے ہو...؟؟

نہیں...🙂🖤

 

آنکھیں کیوں لال ہیں...؟؟

نیند پوری نہیں...🙂🖤

 

تو سو جاٶ نا...؟؟

نیند آئے تب نا...🙂🖤

 

موبائل چھوڑو سو جاٶ...!!

زمین جگہ نہیں دے رہی...🙂🖤

 

پِھر یہ کیا ماجرا ہے...؟؟

دل پہ بوجھ ہے...🙂🖤

 

کِسی کی یاد میں...؟؟

پتہ نہیں...🙂🖤

 

زِندگی مُشکلات میں ہے...؟؟

بہت زیادہ...🙂🖤

 

دل میں درد ہو رہا ہے...؟؟

بہت عرصے سے...🙂🖤

 

کپڑے خریدے اپنے لیے...؟؟

نہیں...🙂🖤

 

کیوں...؟؟

پِچھلے سال کے پڑے ہیں...🙂🖤

 

وہ تو پُرانے ہو گٸے ہوں گے نا...؟؟

پہنے ہی نہیں...🙂🖤

 

کونسا کَلر تھا...؟؟

کالا...🙂🖤

 

کالا تو غم و دُکھ کی نِشانی ہے...؟؟

پسند ہے...🙂🖤

 

تو سفید کیوں نہیں...؟؟

وہ لوگ لیں گے نا میرے لیے...🙂🖤

 

کون لوگ...؟؟

وہ جو اکیلا چھوڑ گٸے ہیں...🙂🖤

 

اِتنی نا اُمید کیوں ہو...؟؟

نا اُمید نہیں، اُمید رکھتی ہی نہیں...🙂🖤

 

دُنیا تو بہت بڑی ہے اِتنی بے زار کیوں ہو...؟؟

میرے لیے چھوٹی ہے اِتنی کہ گُھٹن ہوتی ہے...🙂🖤

 

کیا چاہیے...؟؟

نیند...🙂🖤

 

کیسی نیند...؟؟

ایسی کہ پِھر آنکھیں نہ کھولوں، کسی کی آواز نہ سُنوں، کسی کو آواز نہ دوں، بس ایک کال کوٹھڑی اور میں...🙂🖤

 

آپ پاگل ہو...؟؟

شاید...🙂🖤

 

ایسی باتیں کیوں کر رہی ہو...؟؟

آپ نہیں سمجھ سکتے...🙂🖤

 

کہاں رہتی ہو...؟؟

انجان شہر میں...🙂🖤

 

کون ہے آپ کے ساتھ...؟؟

انجان لوگ...🙂🖤

 

اُن کے ساتھ خوش تو ہو نا...؟؟

نہ، مجبوری ہے...🙂🖤

 

کیا کہوں آپکی باتیں کُچھ ٹھیک نہیں...!!

ٹھیک ہی تو کہہ رہی ہوں...🙂🖤

 

کوئی یاد آتا ہے...؟؟؟

ہاں...🙂🖤

 

کون...؟؟

جو نہیں آنے والا...🙂🖤

 

کہاں گیا وہ...؟؟

 

چھوڑ گیا...🙂🖤

 

تو بُھول جاٶ...!!

بُھلانے میں شاید میری عمر سے بھی زیادہ عرصہ درکار ہے،🖤 🥀

*************************

No comments:

Post a Comment