affiliate marketing Famous Urdu Poetry: جو میری آنکھوں سے خواب دیکھو

Wednesday 15 May 2013

جو میری آنکھوں سے خواب دیکھو

جو میری آنکھوں سے خواب دیکھو

    جو میری آنکھوں سے خواب دیکھو
    تو ایک شب بھی نہ سو سکو گے

    کہ لاکھ چاہو نہ ہنس سکو گے
    ہزار چاہو نہ رو سکو گے

    کہ خواب کیا ھیں عذاب ھیں یہ
    میرے دکھوں کی کتاب ھیں یہ

    رفاقتیں ان میں چھوٹتی ھیں
    محبتیں ان میں روٹھتی ھیں

    پنپتی ھیں ان میں وحشتیں سی
    اذیتیں ان میں پھوٹتی ہبیں

    انہی کے ڈر سے خزاں ھیں جذبے
    انہی سے شاخیں سی ٹوٹتی ھیں

    غموں کی بندش ھیں خواب میرے
    دکھوں کی بارش ھیں خواب میرے



    ابل رھا ھے دکھوں کا لاوا
    رہین آتش ھیں خواب میرے

    خیال سارے جھلس گۓ ھیں
    سلگتی خواھش ھیں خواب میرے

    اکھڑکتی سانسیں ھیں ذندگی کی
    لہو کی ساذش ھیں خواب میرے

    جو میری آنکھوں سے خواب دیکھو . . .
    تو ایک شب بھی نہ سو سکو گے

No comments:

Post a Comment