affiliate marketing Famous Urdu Poetry: سنو پیارے

Wednesday 27 April 2016

سنو پیارے

 

سنو پیارے

مجھے معلوم ہے آسان لگتا ہے
تمہیں راہیں بدل لینا
کوئی بھی موڑ مُڑ جانا
کسی منزل کو ٹھوکر مار کر واپس چلے آنا
یا منزل کو فقط اک جنبش لب سے
بہت نزدیک لے آنا
مجھے معلوم ہے پیارے
بہت آسان ہے تم کو واپس پلٹ جانا
میری تم بے بسی دیکھو
مجھے تم سے محبت کے سوا کچھ نہیں آتا

مگر اس میں بھی کب کوئی قرینہ سیکھ پائی میں
یہ دیکھو آنکھ رونا چاہتی ہے
پھر بھی بنجر ہے
یہ دیکھو ہاتھ کتنے سرد ہیں میرے
یہ دیکھو دل کی دھڑکن کس تیرا ترتیب کھو کر ڈوبنے کو ہے
یہ دیکھو میرا آنچل میرے ہاتھوں سے پھسل کر اُڑ گیا کب سے
یہ دیکھو سانس کی ڈوری بھی مجھ سے چھوٹنے کو ہے
میرے احساس کا ریشم الجھ کر ٹوٹنے کو ہے

مجھے تو یہ ہنر بالکل نہیں آتا
کے کیسے اپنے زخموں کو چھپاتے ہیں
یا کیسے درد کو درمان بناتے ہیں
یا کیسے روٹھتی سانسوں کا دامن
تھام کر واپس بلاتے ہیں
بہت بے خواب اور ویران موسم میں
خفا نیندوں کو کیا کہہ کر مناتے ہیں

مجھے یہ ہنر بالکل نہیں آتا
کے کیسے اپنے مر جانے پہ نوحے آپ کرتے ہیں
یا اپنے ہی گلے لگ کر دلاسا کیسے بانٹتے ہیں
پھر اپنی ہی لاش کو کیسے
کسی پایاب دریا
یا کسی کی ادھ بجھی تازہ چِتا میں جھونک دیتے ہیں
یا پھر آکاش کے نیچے کھلا ہی چھوڑ دیتے ہیں

مجھے تو یہ ہنر بالکل نہیں آتا
کے کیسے زرد موسم میں
کسی بھی سرد اور بے درد موسم میں
خوشی کا ایک بھی غنچہ
بھلا کیسے کھلاتے ہیں
یا کیسے آدھے راستے سے گھروں کو لوٹ جاتے ہیں

مجھے بالکل نہیں آتا
مجھے تم سے محبت کے سوا
مگر وہ بھی کہاں آئی
کوئی ہنر بالکل نہیں آتا

1 comment: