affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Deewana by Leena Panezai

Saturday 13 July 2024

Deewana by Leena Panezai

دیوانا

 

میں ایک دیوانا سا کوی بندہ ہوں

جیسے درد بھرا میں کوی قصہ ہوں

 

لوگوں سے کچھ الگ سا رہتا ہوں

خیر میں کوی عام سا ہی بندہ ہوں

 

بڑا ہنستا ہوا میں روز پھرتا ہوں

اندر شاید میں روز روز مرتا ہوں

 

بھیڑ میں کھویا ہوا سا بچہ ہوں

درد کا مارا غم کا پیارا بندہ ہوں

 

الجھا ہوا سا شاید کوی میں دھاگہ ہوں

پاس رہ کے کوی جان نہیں پایا ایسا کوی میں بندہ ہوں

 

بے خوف سا  لگتا ہوں میں شاید۔

نیند میں بھی ڈر جاتا ہوں ایسا خوفزدہ رہتا ہوں

 

اپنا سایہ  بھی نا اپنا سکا مجھے۔

ایسا میں لا وارث سا کوی بندہ ہوں

 

لوگ پکارتے ہے شوخ دیکھ کے مجھے

آج کل میں بڑا بے شوق سارہتا ہوں

 

میں ایک دیوانا سا کوی بندہ ہوں

جیسے کوی درد سے بھرا میں قصہ ہوں

 

لینیٰ پانیزی

******

No comments:

Post a Comment