affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Poetry by Leena Panezai

Saturday 13 July 2024

Poetry by Leena Panezai

کیسے ہو دوست بہت وقت بعد ملے ہو

تجھ کو دیکھ کے لگتا ہے تیرا حال کچھ خاص نہیں

 

خیر چھوڑو مجھے میرا حال تو وہی ہے

تو سنا تیرا حال میرے بغیر شاید کچھ خاص نہیں

 

اب بچھتاوا کس بات کا ہے میرے دوست

لگتا ہے میرے بعد کوی ملا مجھ سے خاص نہیں

 

تمھیں کیا لگا ہم تیرے انتظار میں بیٹھے رہے گے

میرے یار تو خاص تھا پر اب اتنا بھی خاص نہیں

 

شکوہ تجھ سے نہیں خود سے ہے میرے دوست

تجھے مقام خاص دیتی میں پر کاش اتنا بھی خاص نہیں

لینیٰ پانیزئ

************

نا انسان حقیر نا پیشہ حقیر

بس سوچ ہے حقیر ،نظریہ حقیر

نا تو ہے برا ،نا ہم ہے اچھے

خدا کو پتہ ، کون ،کیسا ،کیو ہے

نا رشتے ہے سچے نا لوگ ہے اپنے

سب مطلب کےرابطے،ہرایک کے واسطے

نا میں کچھ کہو نا تم کچھ کہو

ہر ایک کے چلن سب کچھ ہے کہتے

سجدوں میں گرا ،دماغ میں کیڑا

عبادت نہیں جیسے نمائش کا ہےمیلہ

ہاتھوں میں تسبیح ،زبان پہ چغلی

دل میں کھوٹ لیے پھیرتے ہے مولوی

یہ دور ہے کیسا ،نا حق ہے نا ہی سچ ہے

یا خدا اب تو بتا کیا یہ خواب ہے یا دنیاوی میلہ

لینیٰ پانیزئ

*********

No comments:

Post a Comment